Saturday, June 11, 2011

You make me haaappyyy

I förrgår så började flytten till min nya läggan!
Jag är så glad och tacksam för all hjälp!:)
Så snart börjar jag rulla igång med renovering
i läggan :) ska bli kul.
Hör och häpna... igår på kvälls sidan for jag ut
och sprang/gick :) det gick faktiskt bra.
Sen när jag kom hem så slappade jag och sen somnade
jag som en klubbad säl!
Hade typ 1000 missade samtal av min älskling!
Men allt löste sig sen som tur :)
Du kan inte förstå hur glad du gör mig!!
Jag är så glad å tacksam för att jag träffat
en sån underbar,omtänksam kille:)
Du betyder mycket för lilla jag,det ska du veta.

Snart blir det grillat här hos morsfars!
Och senare ikväll ska jag träffa min älskling :)
Blir vin hemma hos mig ikväll,syrran kommer förbi
ojoj jag blir rykandes ikväll då :) hihi

Skriver mer nån annan dag om flytten och allt annat.

Puss å kraaam

No comments: