Tuesday, July 26, 2011

Goafton

Är inne på min 2a semester vecka nu.
Vädret är väl inget å hurra för men
jag tycker då de duger! Mys väder:)
For förra torsdagen till Jämtland
med Johannes till hans föräldrars
stor stuga, fy bubblan så grymt mysigt
och trevligt det var, å trevligt å
få vara med hans halva familj :)
Hela bil färden dit å hem har bara
varit woooow för mig, naturen där kan
inte beskrivas det måste upplevas!
Min kamera dök först upp då vi skulle
hem :P (typiskt mig) men jag hann då
ta några få "fina"bilder, de blir ju
fler gånger dit :)
Sen så for vi till Norge åxå, de var kul:)
Men de var mindre kul å se alla norska
flaggor som låg hissade på hälften,
man såg som inte till så mycket folk ute.
Så verkligen tragiskt det som hände i
där borta i norge.
Men men bortsett från de så har jag haft
det underbart där borta å hem ville jag
inte.. men bilfärden hem var mysig :)
Kvällen innan vi skulle hem gick vi ut
på en tripp, väldigt lungt å skönt väder.
Och innan vi tog oss ner till vattnet
för att kasta macka o kolla in placet
de tog sin tid :) jag plummsade i en
liten bäck men de gick bra ;D
Det var en helt otrolig fin kväll,
tack för den min J :)

Har inga bilder nu,men dyker upp sen!
I promise.

Nu ska jag duscha å sprätta upp en öl!
För när man har semester får man göra
vaaaaaad man vill :)

Vi hörs.


No comments: