Sunday, November 13, 2011

Tjoho!

Det blev ett stort uppehåll från bloggen,har väl bara haft mycket och göra,mycket sin har hänt i mitt underbara liv nu. Så jag har som glömt bort min käraste blogg, lagt den lite åt sidan. Men nu är jag nog tillbaka, lite knepigt och små jobbigt och skriva från mobilen,men det ska nog gå bra ändå:) Jag har inte riktigt sådär koll på vad jag har skrivit i dom senaste inläggen sen i somras,men jag har ju flyttat från min lilla gulliga etta till ett litet större place, fin lägga med glas balkong :) Känns faktiskt bättre de. Jag hann ju med och bo några år iaf i lill ettan och mina braiga minnen har jag med mig. Köpte den nya läggan för bara 5000 spänn och det var ju helt klart värt hela slanten. Först efter simmaren tog jag tag med renoveringen och det vart så bra, så nu äntligen börjar man väl känna sig hemma. Inredning är ju ett intresse hos mig så :) det är ju så kul så. Jag la upp som ett mål och göra färdigt lägenheten dan före min födelsedag:) men det blev ju lite stressigt där i slutet;) jag hade turen att min älskade pojkvän kunde hjälpa mig! Och det är jag så glad och väldigt tacksam över! Och nu börjar de klia i mina fingrar igen och vill hjälpa och inreda och göra de mysigt hemma hos Johannes,visst är det redan fint å mysigt hos han nu ochså,men jag menar de där lilla extra;) och jag vet ju att han blir super glad för de:) Jag fixade ju att lilla Tirias skulle få sig ett rum,det blev väl kanske inte så fint,men jag tror han blev väldigt glad över sitt rum iaf,för han ville t.o.m sova i sitt eget rum,så det var,kul :) jag gillar ju och göra folk happy :) det här blir visst ett lååångt inlägg;) jag hoppas jobbet håller nu,för allt flyter sim på nu som jag vill. Men men.. vi får se om jag lägger upp nå b ilder på min lägga.. de är lite knepigt med just sånt på min mobilså vi får se! Nu väntar jag på min J sim kommer strax så de blir och packa lite! See yaa:)

No comments: