Thursday, February 16, 2012

Halloj..

Jag har drattat på en grym förkylning :(
Legat sjuk snart en vecka här hemma hos
Johannes, jag är så less på och vara sjuk nu!
Längtar uuut..men jag börjar bli lite bättre nu.
Jag vill som bara inte göra samma misstag och fara
och jobba tidigt, de har man ju sett vad de blir för
resultat.. been there done that.
no thanks..

Jag kom ju på att idag är det ju löne dag!
Har fått världens FETASTE lön :D!
Så det känns hur bra som helst.
Kanske ska börja planera en ikea resa då?:)
Eller börja med en dollarstore tripp till Pite
iaf ;P länge sen man var där..hemtrakterna.
Nån tripp blir de då iaf, men mycket av pengarna
ska in på sparkontot!!

Mmm.. ligger här å skriver och kom på
att jag har ju inte lyssnat på spotify
på hur länge som helst.. tur man får låna
Johannes spotify då :) har gjort mig egen
spel lista nu :)
Men kan inte lyssna på för hög volym..tyvärr
mina öronen gör så ont.

Jo tänkte bara berätta att jag har börjat yoga:)
Riktigt skoj är de! hoppas ochså på att man
kanske får växa nån centimeter då ;)
Hoppas hoppas!
Och på ons,lö har jag och Mickis knatteskutt.
(barngympa i stan) Jätte kul de med.:)
Har dock missat de nu.. pga förkylningen.
Men snart så.

Annars så leker väl livet som de ska.

Nu blir de mat dags,mmm=)

Ciao

No comments: