Tuesday, July 10, 2012

HALLOJ!

Vaknade efter 6 imorse av en pussande J som skulle till jobbet. :) Våran semestertid its over..har haft en väldigt fin å bra semester med min J :) men nu har jag min sista vecka som jag får njuta av. Sen börjar man om å jobba. Mycket har vi hittat på iaf! Nu förra helgen var vi i bastuträsk och myste på där med utflykter med både moppe å fyrhjuling på dom finaste ställena:) Å paddlade lite kanot,om de nu var en sån ;P Och tältat :)världens mysigaste helg iaf. tack för den,de behövdes :) Och midsommarafton var bäst ochså! Vi fick se soluppgången,vilket jag aldrig sett tidigare..de var ballt :)










Sitter iaf här inbäddad i täcke på soffan och kollar in Fb å lyssnar på musik och kom då på att jag har ju för klån en blogg ;P Så de blir lite rader nu.. Så vad ska man nu skriva..? Joo... Barcelona med Mickis & Emma var underbart kul! :D lägger in några få kort. Vad jag saknar efter M å E! inget påhitt blev de som vi tänkt under semestern. Vilket är trist, men så kan de vara ibland, men snart så :) Vad ska man mer skriva..mitt minne är sämst. JO de blev en tripp till ikea i happis,shopping å utflykt! Känns som man har shoppat en hel del under semestern ;P åsså blev de några få ggr till vi åkte till norrbotten :) Mycket har hänt iaf :) Ingen stadsfest blev de då. Ganska skönt,känns ändå som man inte missade så mycket av den heller. Istället var vi ute på bredskär å myste på. Nä nu blir de å fixa lite frulle å sen spela lite diablo ;) jag är king på de! Vi hörs snart igen..om nån dag,några dagar, veckor,månader.. vem vet :P

Här kommer några få bilder.






 Ciao

No comments: