Tuesday, November 22, 2011

Halloj!

Idag gjorde jag bort de.. gav mig själv en spark baki rumpan och gick ner till förrådet och rotade fram jul grejerna! Känns skönt att man har allt här uppe i läggan nu :) jag har kollat alla stakar å stjärnan å dom funkar i år med! :D de gillas. Pyntandet sker nog i helgen.. om jag inte får nått jul ryck tidigare vill säga;) Kan bli fredag.. då kommer Theo & Emelie hit och ska sova över till på lördag :) så man kanske får lite hjälp av dom med jul Pyntandet! Imorrn är de onsdag då är de kort dag:) jag ska då sen till tess å hjälpa henne med lite möblering å sånt:) hon bad mig om hjälp;) så de blir nog kul de! Nä nu blir de mys med tända ljus tillsammans med min darling! Skriver mer imorrn eller nån annan dag ;D Hej svejs !

1 comment:

Mickis said...

Syns ikväll vännen. Kram Mickis