Sunday, December 18, 2011

4e advent!

Vars är snön?! Vill bara ha ett täcke av vit snö sen räcker de.
Så man får lite jul känsla iaf.
Helgen har iaf varit mysig och lugn, film, sällskaps spel
(mitt favvo den försvunna diamanten) :D
I veckan hade jag glögg-mysar-kväll hemma hos mig.
Vi var ett gäng både tjejer å pojkar :)
Kvällen var så kul och mysig!
tänk att på lördag är de julafton.. tiden går fort.
Alldeles för fort ibland.
Ska bli kul och få träffa och vara med familjen under jul.
Julklapps handlingen gjorde jag bort för 2veckor sen, de känns
skönt, nu är de bara lite jul mat som ska handlas.
Så ingen stress under jul veckan :)
Nu matar jag bara på med grejer som hänt.. ;P
Sitter vid en dator nu,känns bekvämt.
Lite krångligare med mobilen.
Men men snart blir de internet hemma !!

Strax ska jag på advents fika..:)
Sen blire lungt..ladda mig lite inför en
arbets dag imorgon.
Menmen.. jag ska försöka komma ihåg min blogg
lite mer;P

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Ciao

No comments: