Monday, February 27, 2012

Även den som går vilse hittar nya vägar hem.

Allting kommer bli bättre snart,de vet
Jag mycket väl.
Men älskling, det är så svårt att behöva
Säga farväl,släppa taget om din hand.
Att tappa tryggheten man precis börjat
Vänja sig vid är så svårt.
Att inte få krypa tätt intill dig och vila mot
din axel är hårt.
Att inte få somna till dina trygga andetag
gör mig förvirrad och lidelsefull.
Men de här var nog meningen.
Jag vill bara att du ska må bra,vara lycklig.
Du förtjänar det bästa och jag med.
Jag vill kunna lyckönska dig inom alla gränser
och relationer,men de tar nog ett tag.
Jag är som fortfarande i chocktillstånd
till att detta är slutet på vår resa tillsammans.
Tack för den finaste tiden och tack för att du
fick mig och tro på kärlek igen.
Tack för att du och T kom in i mitt liv, att jag
fick vara en del av erat liv.
Saknaden kommer vara så stor.
Och så tomt utan er.
Du kommer alltid att ha en stor plats
I mitt lilla hjärta .

No comments: