Sunday, March 18, 2012

Toodilooo

Jahapp det här blir kortfattat!
Jag var på maskerad fest igår,
mycket trevligt :)
Jag var en saloon girl.
Passade bra eftersom jag hade
uklädningskläderna för några
år sen hemma i källaren :P

Vi drog ut på krogen, kände mig
lite off innan festen åxå.
Jag kände mig liite obekväm
i kläderna ;P berodde mkt
på de tro ja ..
Började längta hem och dra å
äta på max :)
Så jag hämtade ut jackan tidigt å
fick med mig Mickis å Emma åxå :)

Jag kände mig så störd över endel
folk ute igår.... massa knuff
å skrik, Jag tände till lite då
å då, men jag knuffade bara tillbax;)

Nämen skoj var de,nu ska jag sluta va så neg.
Sitter hemma hos mampap å dricker julmust å
äter ost macker å passar på å skriva
nån rad här :)
Känner mig lite seg idag annars äre kanoners.

Nu blir de uuuut i de fina vädret!

Hörs snart igen ;)
Hej svejs

No comments: