Monday, March 19, 2012

Hej heej ..

Jassi.. det är bara så lustigt!
Man tror eller ja trodde att man
Kände personen väl.
Men där hade jag visst lite fel.


Jobbet funkar som det ska iaf.
Jag längtar t.o.m till jobbet !
Vilket är skumt.
Det känns så bra och jobba med
E :-) vi trivs ihop å har de skoj på
Jobbet! Det var nog meningen att
Vi skulle jobba ihop.
Men allt har nog sin mening..

Nu försöker jag bara blicka framåt
Å ej bakåt..
Vilket kan vara ganska svårt ibland.
Men nog fan ska jag greja detta!

Yogan hoppade jag av.
Trodde de var nåt för mig
Fast kanske liite.. jag har ju
Iaf mina övningar hemma som
Man kan köra om jag vill de.
Känns kul att man har fått testa
På de. :)
Nu är jag sugen på och börja med
Boxning som ja har velat pröva
På länge. :D
Skulle vela köpa en säck å nå
Handskar å ha hemma,
Men vete fan om man kan hänga
Upp en säck här i läggan?
Och vem som är frivillig å
Hjälpa mig å hänga upp den.
Jag kanske kan greja de själv t.o.m ..
Fast nja.. ;P

Hehe jaja vi får c :)
Nu när jag har fått skriva av mig lite
Så ska jag sova! Har mina coola
Pappiljotter (hur d nu stavas)
I mitt hår :P
Det blir nog great!

Sov så gott allihopen!
Ciao

No comments: